Een gloednieuwe carrosserie en een pak ervaring: het ideale recept om alle soorten koetswerkschade aan te pakken. Daar waar mogelijk gebruiken we graag kostenbesparende technieken, maar steeds met een kwalitatieve afwerking voorop
Wanneer een ingrijpende herstelling nodig is. Een ongeval is gauw gebeurd, en vaak met grote schade tot gevolg. In dat geval zetten we onze plaatslager aan het werk om die gedeukte dorpel of vleugel terug naar zijn oorspronkelijke positie te vormen. Elke herstelling wordt afgewerkt met een kwalitatieve antiroest laag en kleur op maat van uw voertuig. Bovendien werken we enkel met superieure verfproducten van marktleider Glasurit BASF.
Als we het goedkoop kunnen houden, doen we dat. Niet elke schade hoeft duur te zijn. In sommige gevallen kunnen wij een herstelling op een slimme manier herstellen, bijvoorbeeld door uw koplamp te herstellen in plaats van te vervangen, of door een kras plaatselijk te spuiten in plaats van het complete onderdeel. Wij bieden u ook graag een alternatief aan het merkonderdeel aan: een goedkoper onderdeel aan een gelijkwaardige kwaliteit vinden wij namelijk ook erg slim.
Wanneer mogelijk herstellen wij uw schade graag binnen één dag. Dat heeft voordelen: uw wagen slechts één dag missen is altijd gemakkelijker dan vervangend vervoer regelen, en dat is goed voor het verkeer. Door inventieve technieken en producten te gebruiken, kunnen wij de droogtijden van onze verf drastisch reduceren, dat is dan weer goed voor het klimaat.
Met een spuitcabine van 125m3 kunnen wij alles aan. Niet alleen auto’s hebben een laklaagje. Denk maar aan keukendeurtjes, radiatoren, meubelen, fietskaders enzovoort. Hier halen wij onze neus niet voor op: voor elk project bieden wij een oplossing en kleur op maat aan. Met een lengte van 8 meter kunnen zelfs grote voorwerpen probleemloos in onze state-of-the-art spuitcabine.te
Spuitwerk is niet altijd nodig. Je vraagt je af waarom... maar vandalisme gebeurt nog dagelijks. Niet iedereen is daarvoor verzekerd. Dat wil niet zeggen dat we niet kunnen helpen: in sommige gevallen is de gemaakte kras niet doorheen de vernislaag en kunnen we op een economische manier de kras verwijderen door te schuren en polijsten. Het is echter goed om weten dat wanneer de kras toch te diep is, wij alles vakkundig kunnen herspuiten zonder enig kleurverschil en met dezelfde kwaliteit als fabriekslak.